Aktuality - Fotogalerie
Výstava prací našich žáků v Městské knihovně
Výstava prací žáků MŠ a ZŠ Tábor, ČSA 925 v Městské knihovně Tábor a podpora lidí bez domova
KARNEVAL, DIVADELNÍ PŘEDSTAVENÍ
Karneval a divadelní představení Červená karkulka
Pohádka o neposlušných kůzlátkách
10. 2. 2022 - ..."hrubou tlapkou zabušil na vrátka a svým drsným hlasem zvolal: „Kůzlátka, děťátka, otevřete vrátka. To jsem já, vaše maminka!” Kůzlátka se podivila a přestala se prát o lupení, hlas se jim zdál divný, hlas maminky to nebyl, ale hlas vlka ano. „Neotevřeme ti, jsi vlk, ne naše maminka. Naše maminka má jiný hlásek.”..."
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Den svatého Valentýna v MŠ
Den svatého Valentýna 14. února, zkráceně Valentýn je den, kdy si zamilovaní (případně přátelé) tradičně posílají dárky, květiny, cukrovinky a pohlednice se symbolem srdce. Tento den slavíme pravděpodobně díky knězi Valentýnovi, který ve starověkém Římě oddával mladé páry navzdory přání svého panovníka, který zakazoval sňatek svým vojákům.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Olympijské hry MŠ Tábor 2022
8. 2. 2022
Moderní olympijské hry založil roku 1984 Pierre de Coubertin. Nesou se v duchu rovnoprávnosti všech sportovců bez rasové, politické a náboženské diskriminace; v duchu demokracie a mezinárodní sounáležitosti.
- Athény 1896 - první moderní olympijské hry,
- pět kruhů představuje pět kontinentů spojených olympijskou myšlenkou,
- šest barev včetně bílého podkladu, barvy všech národů světa.
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ředitelské volno - Pracoviště Mladá Vožice
07.02.2022 ředitelské volno - platí pouze pro odloučené pracoviště v Mladé Vožici.
Žáci a učitelé se vrátí zpět 8. 2. 2022
Karneval v mateřské škole
Karneval pro děti v MŠ se bude konat 15. 2. 2022.
Milí rodiče, prosíme, připravte na tento den s dětmi masky, ať mohou v rámci školky prožít pestrý a veselý karneval, plný zábavy a soutěží.
![]() |
![]() |
Masopust či obecně karneval je třídenní svátek a slavnostní období mezi Vánocemi a postní dobou. Jeho počátek nastává po svátku Tří králů - 6. ledna. Jeho konec na Popeleční středu je závislý na datu Velikonoc a končí tak v rozmezí od poloviny února do počátku března. Nyní je však význam karnevalu spíše obecný a nemusí být vázaný jen na určité období. Jde o taneční zábavy, hýření, lidové zábavy v maskách, maškarní bály.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Pokusy v mateřské škole
"Zkoumání, pocit překvapení a úžas nad tím, co dovedu vytvořit." To všechno se zrcadlí v očích dětí, když se prostřednictvím pokusů a netradičního tvoření učí, prožívají a poznávají něco nového.
1. Malování na ledu
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
2. Vyrábění sněžítek
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
3. Duha
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
4. Zimní les
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Muzikoterapie v ZŠ speciální
Ne každý má zimu rád, zvlášť když občas připomíná aprílové počasí. My jsme si ji však díky muzikoterapii pěkně užili. Navštívili jsme zasněžený les, kde na nás krásně padal sníh.Cestou za studánkou jsme potkali zvířátka, sedláka se selkou a vůbec nám nevadilo, že to nebylo doopravdy.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zimní tvoření v MŠ
12. 1. 2022
Proč je tvoření tak důležité?
"Malé" děti berou výtvarnou činnost jako způsob objevování okolního světa a zároveň jako zajímavou a podnětnou hru. Mnohem více jsou zaujaty vlastním procesem tvorby než jejím výsledkem. Dítě během výtvarné činnosti něco nového vytváří, zkouší a objevuje. Jedná se o důležité zkušenosti na jeho cestě za poznáním. Pro dítě se nic nemění, ať už vytvoří změť čar, barevných skvrn nebo dílo vhodné na výstavu. Je to jen výsledek zábavného výtvarného procesu, nikoli hlavní důvod, proč tvoří. Představu, že proces tvorby je důležitější než její výsledek, je dobré v dětech podporovat. Děti mohou při tvorbě prožívat nové smyslové zážitky, třeba když ponoří prsty do kluzké chladivé barvy. Někdy je výtvarná činnost plná překvapení, když například dvě barvy splynou a vytvoří novou nebo beztvaré modelovací těsto náhle získá tvar.
(Důležité je tvoření, ne jeho výsledek In: www.nakladatelstvi.portal.cz)
Ukázka zimního tvoření v mateřské škole
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Více článků...
Strana 5 z 18